Hemma

Det gick bra att köra hem idag, skönt. Var lite småläskigt med all snörök
från mötande bilar, men det gick bra ändå.  Åkte till Coop och handlade
innan jag åkte hem. Här hemma har jag packat upp allting samt bäddat
rent i sängen.



Hade nu tänkt kika runt lite här på nätet, och sedan ska jag faktiskt plugga.
Har prov i Hälsopedagogik om några dagar, så bäst att plugga. Sedan
blir det kanske att läsa lite körkortsteori. Apropå det - jag är nervös
inför imorgon. Usch!  ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: cattiisEriksson

Vad kul att höra(: Är inne iallafall och svarar på kommentarer :D

2010-01-24 @ 18:46:29
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: N I L M A

hoppas det går bra med pluggandet då!

2010-01-24 @ 19:15:35
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0