Helg

Äntligen helg, wiiie! :) Dock kan jag säga att det blir allt annat än en
lugn helg. Denna helg kommer jag sitta fastklistrad med näsan i
skolböcker.. På morgonen trodde jag att det skulle bli en lugn helg,
men efter dagens slut så blev det många läxor.

Började morgonen med bowling, jätteroligt. Jag lyckades till och med
få strike! ;) Sedan promenerade vi till skolan i -26 grader, kallt.
Under Fritid för funktionshindrade pratade vi om hur handikappanpassat
det är i Kalix. Sedan fick vi en hemuppgift. Sista lektionen, Religion A,
var helt okej faktiskt. Vi fick en hemuppgift där också, puh.



Så nu ska jag laga middag, plocka undan litegrann här och sedan sätta
mig ner och plugga. Kan säga att det blir en massa pluggande idag,
det känns viktigare än Let's dance. Litegrann måste man prioritera,
och skolan går i första hand.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: JULIAS FOTOBLOGG

sv: Usch då. Jag har också plugg, men inte jättemycket som tur är :) Annars har jag inget inplanerat.



Lycka till med pluggandet! :)

2010-01-29 @ 15:58:08
URL: http://nikons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0