Fredag

"Snart är det fredagsmyyyyyys, om det så är det sista jag gör."
Wiie, idag är det äntligen fredag! :) Så som jag har längtat.
Fast veckan har ändå gått rätt fort, vilket såklart är positivt.

Idag är enda morgonen under hela veckan som jag har sovmorgon,
så gissa om det har varit skönt att sova. Jag kunde sova två timmar
längre än vad jag annars gör, skönt.  :) Sitter här färdigfixad och ska
fördriva tiden litegrann.



Vad ska ni göra denna fredag? Själv har jag inga riktiga planer precis,
men lite vet jag. De vardagliga sakerna så som laga mat och duscha
ska jag hinna med. Sedan kanske jag läser till Hälsopedagogikprovet,
har inte gjort det på ett par dagar. Körkortsteori är jag sugen att plugga,
göra något test på datorn i alla fall. Men vi får se vad som händer,
inget speciellt är planerat.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Ja..gordon, det är kul!

2010-01-29 @ 08:41:01
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Petra

Dagen kommer att spenderas mestadels i soffan, men jag ska också städa och plocka undan lite så man har ett rent hem i helgen och slipper tänka på det. Kvällen kommer väl att spenderas framför Let´s Dance tillsammans med sambon.

2010-01-29 @ 08:53:12
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

fin bild på dig :)

2010-01-29 @ 11:26:06
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0