Effektiv

Det var ganska intressant att skriva på den sista kartuppgiften, det trodde
jag aldrig att det skulle vara. Det var faktiskt så roligt och intressant
så jag blev klar med uppgiften. Ägnade drygt tre timmar till uppgiften,
och nu är den klar. I och för sig så är den handskriven, så jag ska snart
skriva den på datorn. Sedan är allting färdigt! :)



Har precis ätit middag, mumsigt. Har planer på att svara på kommentarer
nu och sedan tänkte jag vara effektiv och renskriva uppgiften. Efter det
ska jag duscha, det har inte ännu blivit av eftersom jag arbetat med
kartuppgiften. Bäst att vara effektiv så jag hinner till 19.30, då min
tv-kväll börjar.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Tobias

Lycka till med renskrivandet =)



jag mår toppen, tränade nyss :D

2010-01-27 @ 17:17:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Nike $imone

Haha det är klart, hatar när man är omotiverad. BLÄ. :P Taack så mkt :) Jag trivs där (;

2010-01-27 @ 18:46:39
URL: http://nikesimone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0