Tisdag

Jag är helt inställd på att det är första dagen på en ny vecka, måndag.
Antagligen beror det på att vi var lediga igår från skolan. Men snart är
det helg igen, bara fyra skoldagar denna vecka - får lov att tänka positivt.



Denna dag bjuder på en full skoldag mellan 08.00 - 15.00, men det
är roliga lektioner så det kommer säkert gå bra. Jag gillar tisdagar,
det är "data-dagen" i skolan, haha. Tre av fyra lektioner sitter vi i
datasalen, så det är rätt lugnt.  :) Här hemma ska jag duscha någongång
under kvällen, samt plugga till ett prov. Sedan får vi se om jag orkar
rensa bland viktiga papper, det blev aldrig av igår.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0