Schema

 

Dagens schema är inte speciellt jobbigt. Onsdagar är faktiskt helt okej,
rätt bra faktiskt. Skönt med en kort skoldag per vecka, men det skulle
gärna få vara fler korta dagar.  :)

 

Morgonen börjar med Samhällskunskap A i alla fall. Jag ska lämna in
min kart-uppgift om Australien. Sedan får vi se vad som händer på dagens
lektion, har ingen aning. Sedan är det Klassråd, då blir det antagligen
allmänt surr. Sista lektionen är Hälsopedagogik och då har vi prov om
hälsa och livskvalitet. Hoppas att det går bra! Varför ska det vara en
obligatorisk kurs? Det är ingen rolig och intressant kurs, inte ännu i alla fall.
Den påminner om Arbetsmiljö och Säkerhet, lika ointressant.  ;p

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Frida

Det har jag aldrig provat men gillar ju både nuggets och vitlökscremefraiche så det kanske man ska testa :P

2010-02-03 @ 09:47:24
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: M

Okej kul :D

2010-02-03 @ 11:26:25
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0