Schema

Dagens schema är inte märkvärdigt, det finns inte en enda lektion på
schemat för denna dag. Härligt! Dessvärre finns det en friluftsdag..

 

11.30 ska hela Barn- och Fritidsprogrammet samlas i Rudträskbacken
för att ha en gemensam friluftsdag. Några klasskompisar som läser
Ledarskap inom lek och idrott-kursen kommer leda aktiviteterna.
Men jag känner mig inte alls sugen på några aktiviteter utomhus
när det är -25 grader. Tänker inte stanna hemma och skolka, men
jag kommer garanterat sitta inne i skidstugan. Att vara ute i -25 grader
är inte speciellt roligt, tror inte någon tycker det.

Sorry, men denna friluftsdag lär inte bli rolig. Har det någongång varit
roligt när det är så j*kla kallt? Nej.  ;(

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh vilken tur att jag inte behöver komma med, SKA till barnmorskan! :)

2010-02-24 @ 08:14:08
URL: http://mammaijuni.blogg.se/
Postat av: sophie

okej då får du träna lite mer på körningen :)

nej SL är stockholms lokaltrafik som är pendeltåg, tunnelbana, lokalbana och bussar :/ Så när det krånglar för sl är det inte roligt ;p

2010-02-24 @ 08:41:20
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0