Plugg

Skoldagen har varit rätt onödig känns det som.. Jag har bara fått
lyssna på lektionerna, haha. Första lektionen gick vi igenom Judendomen,
tråkigt. Under Människor i behov av stöd-lektionen fick jag lyssna när
några redovisade. Efter lunch hade vi Svenska B, och då läste jag i
"Kirre" under tiden de andra gjorde en uppgift som jag redan var klar med.
Sista lektionen var vi hos Gymnasiesärskolan för att planera en dag
tillsammans med dem.



Nu sitter jag här och ska ta tag i kommentarerna. Sedan ska jag försöka
hitta motivation till att arbeta med Samhällsuppgiften. Önska mig lycka till!
19.30 blir det i alla fall Halv åtta hos mig följt av Familjen Annorlunda.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0