Onsdag

Onsdagmorgon, vilket betyder kort skoldag. Härligt och bra är bara
förnamnet. Jag gillar onsdagar, det är inte speciellt krävande lektioner
och sedan slutar jag redan 11.30.   :)



Under eftermiddagen ska jag och älsklingen åka till Luleå för att titta
på ett större akvarium samt köpa sand. Blir ingen annan shopping,
jag håller hårt i pengarna nu. De ska gå till körkortet och andra roliga
saker, shoppingen kan vänta.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

vilken söt bild :D

2010-02-10 @ 11:59:07
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0