Mysdag

Har haft en riktigt rolig dag med mamma och älsklingen. Vi har spelat spel,
övningskört, samt varit på middag till svärföräldrarna.  :) Sedan har jag
även hunnit med att plugga körkortsteori samt göra ett distanstest.



Nu hade jag tänkt svara på kommentarer, och sedan ska jag göra min
dagliga tur på nätet - Facebook, Gratisbio och så vidare. Efter det kommer
det in några bilder från klassfesten hade jag tänkt. Men vi får se hur
mycket jag hinner med.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Tre tävlingar pågår i min blogg nu - delta :)

Fin bild :)

2010-02-21 @ 19:07:09
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Petra

LÅter som ett riktigt bra slut på veckan. :)

Hoppas att du har haft en bra start på denna veckan trots att kl inte är speciellt mycket än.

2010-02-22 @ 09:30:22
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0