Måndag

Måndagmorgon, nya vecka och ny månad framför allt! En månad av 2010
har redan gått, och det gick riktigt snabbt. Fortsätter det i denna fart har
jag snart körkort (förhoppningsvis) och tar studenten. Inte länge kvar.. :)



Min morgon började med snoozande, skönt. Kände mig piggare efter att
ha snoozat 15 minuter, då klev jag upp. Har fått i mig frukost samt
fixat färdigt mig. Nu är det bara att vänta tills klockan blir lite mer så
jag får åka iväg på körlektion.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

godmorgon =)

2010-02-01 @ 06:54:53
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0