Måndag

Igårkväll blev det inte att se Wallander - Bröderna, vi har redan sett den
filmen några gånger eftersom vi har den. Istället tittade vi på en svensk
skräckfilm, Huset vid vägens ände. Riktigt bra film faktiskt! Svenska
skräckfilmer brukar inte vara så bra och läskiga, men denna var rätt
läskig.  :)



Idag blir det en lång skoldag, från 08.00 till 15.10. Ingen sovmorgon längre,
fick ha det två måndagar - men den ena måndagen hade jag körning 07.00.
Så det blev bara en sovmorgon för min del. Nå ja, snart är det sportlov och
då får jag sova ut ordentligt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: simone

Då ska jag spana in den, sant.. svensk skräckfilm brukar ju vara sådär :P

2010-02-15 @ 14:42:55
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0