Lördag

Imorse tog jag mig en rejäl sovmorgon, skönt! Kände att det verkligen
behövdes, även fast denna vecka inte har varit speciellt jobbig.
Förövrigt satt jag och älsklingen bänkade igårkväll framför Tre Kronor
flera timmar, men oj så bra det är. Fortfarande lika bra som när det
gick på tv.  :)



Idag ska jag övningsköra, mamma kommer hit om ett tag. Sedan
ska vi åka till Bjumis och bjuda på hemmagjorda semlor, mumsigt värre.
För min del blir det ingen mandelmassa - jag kör på mosad banan istället. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0