Fredag

"Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör"..
Wiie, idag är det äntligen fredag! Gissa om jag har längtat? :)

Igårkväll blev det inte att se Kniven mot strupen, för det var säsongs-
avslutning förra veckan. Men jag deppade inte ihop för det, istället
tittade jag på ett avsnitt av Tre kronor.   :) Det tänker jag fortsätta
med ikväll, så mycket bättre än Let's dance.



Åter till idag. En hyffsat kort skoldag för min del eftersom jag har
körlektion under Idrotten. Så jag har endast två lektioner, och
vet ni vad jag ser framemot? Lunchen! Haha. Det är faktiskt mexicansk
köttfärsröra och ris samt nachochips, det är såå gott! :) Jag tror det
är första gången denna termin som jag ser fram emot skollunchen.
Efter skolan ska mamma hämta mig, så ska vi åka hit hem och laga
middag. Sedan ska vi ut och övningsköra, wiie!  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: siri

åhh det lät gott :)

2010-02-19 @ 15:55:27
URL: http://sirianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0