Bilder på Studentprylar




Imorse hämtade jag ut mitt efterlängtade paket - studentprylarna!
Oj så nöjd jag är med sakerna, nu är det bara huvtröjan som fattas.
Texten på våra studentmössor blev lite knasig, det står årtalet först
och sedan namnet. Men det spelar inte så stor, mössan är fin i alla fall.
Ett stort plus är att den luktar sommar, dock fick man lägga ut rätt
mycket pengar men.. Man tar bara studenten en gång, då kan man
likaväl kosta på det.  ;)


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Ekevald

Sv: Åh Tackdu:)

Vilket sims?:D

Jag ligger i sängen och kollar på one tree hill:)

Kram!

2010-02-25 @ 18:29:43
URL: http://ekevald.blogg.se/
Postat av: alexandra

åhhh studenten... <3



I alla fall japp mitt svar på sista blev ju Im an Animal... så jag vet inte haha! :D

2010-02-25 @ 18:53:46
URL: http://mittgbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0