Vagel

Igår märkte jag en mindre rolig sak efter seminariumet. Jag har fått en
början till vagel på det övre ögonlocket. Usch! Inte konstigt att det
kändes lite annorlunda i ögat under gårdagen.

Jag har haft vaglar förut och en gång var det en envis jäkel som inte
ville försvinna trots receptbelagda ögonsalvor och ögondroppar.
Inte ens de starkaste produkterna gjorde så vageln försvann, så jag
fick operera bort den. Ni kan ju tänka er att jag är nervös nu.. Jag vill
gärna slippa en till ögonoperation.

Men som tur har svullnaden och vageln gått ner, så jag tror att den
försvinner utan ögonsalva/ögondroppar. På sjukvårdsguiden står det
i alla fall att man kan badda ögat med kokande vatten, och normalt så
försvinner vageln efter 1-3 dagar, men det röda kan sitta kvar någon
dag längre. Vi får hoppas att det försvinner helt och hållet under dagen
eller morgondagen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0