Tisdag

Oj vad lätt det gick att kliva upp imorse, annars brukar jag alltid snooza.
Idag klev jag upp direkt när klockan ringde och var hyffsat pigg. Härligt.
Då blir det förhoppningsvis en effektiv dag, det skulle behövas med allt
basgruppsarbete som ligger framför oss.  ;p

Kommer spendera större delen av dagen på universitetet. Får jag bestämma
blir det 09.00-16.00 eller ännu längre eftersom jag vill bli klar med
kriminologiseminariumet innan jullovet. Får väl se vad resten av basgruppen
tycker, tror inte de vill sitta till 16, men. Det måste ju bli gjort så de har
kanske inte så mycket val. Tänk vad skönt om vi hade kunnat arbeta
på torsdag som jag ville, då hade vi hunnit mycket längre.. Nå ja, tur att
uppgiften inte får betyg, då spelar det ingen roll om vi inte hinner färdigt.



Under eftermiddagen/kvällen har jag tänkt baka julgodis här hemma,
mysigt.  :) Sedan funderar jag på att spela Sims 3 en stund, får dock
se ifall det hinns med - inte helt säkert.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0