Schema

 

Klockan 09.00 ska jag träffa basgruppen för att komma igång med arbetet
till missbruksseminariumet. Det känns som att det är en stor uppgift på
kort tid, resultatet = jag blir stressad. Usch och fy. Som tur är så får vi
inget betyg eftersom det är ett övningsseminarium, då gör det inget om
det blir ett sämre arbete. ;p Känns skönt på ett sätt eftersom det inte lär
bli så mycket information.

 

När jag kommer hem under dagen ska jag läsa lite i böckerna till
äldre-caset, så jag har något hum om vad som ska med i caset.
Jag hinner förhoppningsvis klart med casen till nästa fredag, just nu ser
det ljust ut i alla fall.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0