Beställning

Efter lite mejlande med en utav lärarna på Socionomprogrammet har
jag äntligen beställt studentlitteratur till moment A. Nu är alla
böcker inhandlade för moment A, så nu kör vi. ;) I måndags köpte
jag en bok, Bära eller brista, på Bokia. Jag höll på att dö då jag såg
vad priset var, men det var ingenting mot idag.

Jag beställde fem böcker från Adlibris och det gick på över 1 200 kronor.
Ändå är Adlibris billigare än Bokus och de andra hemsidorna som
säljer böcker. Vill inte ens veta vad det skulle kosta att köpa alla
böcker på Bokia inne i stan, haha. ;p


Nu är det bara att vänta tills nästa vecka, då böckerna borde levereras.
Dock kommer de inte rymmas i brevinkastet så jag får hämta dem
på postens serviceställe. Vart det nu är.. Förhoppningsvis kommer de
till spelbutiken, dit kommer andra paket i alla fall. Hoppas att de hinner
komma före onsdag eller torsdag, för det är då skolan börjar på riktigt
med föreläsningar och allt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

skönt att ha gjort de!

2010-08-27 @ 11:02:17
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: hanna

heeey jag gillar din blogg!

2010-08-27 @ 11:18:52
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt
Postat av: N I L M A

Behöver du alla böcker då?



Sv: Ja, fast det är säkert inga superavancerade grejer om det är en gång i veckan

2010-08-27 @ 13:43:44
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0