Torsdag

Vanligtvis har jag en lång sovmorgon på torsdagar, men idag är ett
undantag. Imorgon är det innebandyturnering för hela skolan, då
utgår alla lektioner. Så idag ska vi ha idrott istället, och då ska vi
dansa Zumba.  ;p



Men innan jag åker till skolan ska jag göra min dagliga tur på nätet -
bloggen, mejlen, titta på lägenheter, Gratisbio och Facebook.
Fullt upp! Dessutom har jag kommit fram till vilken studentklänning
jag ska beställa, frågan är bara i vilken storlek.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: haah vi med egentligen, men vi fick göra de kvällstid ;D

2010-04-22 @ 08:23:29
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0