Skotercross

Ikväll var det den årliga skotercrossen, en av höjdpunkterna här i Kalix.
18.00 börjar skotercrossen i Karlsborg, men vi kom dit vid 17.30-tiden.
Det var riktigt bra heat i år, spännande flera gånger. Inga allvarliga
olyckor, men det fanns ändå en ställning som uppsatt framför läktaren.
Jobbigt när man skulle fota, för den där ställningen var ivägen hela tiden.
Emil Öhman var helt klart den bästa ikväll, och det var han som tog
hem segern i år igen! :)



Nu är vi hemma, och jag har planer på att sova. Ska kolla igenom
Facebook och sånt innan jag stänger mina ögon. Bilder kommer
upp imorgon.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag vet inte riktigt, om jag får ta en så måste jag nog tänka ut nått riktigt bra innan:)

2010-04-02 @ 00:10:03
Postat av: Sara

Naw :)

Har du gått på ngt aprilskämt?

2010-04-02 @ 00:41:58
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0