Schema

 

Min skoldag kommer bli bra idag, det känner jag på mig. Endast en
lektion (den bästa dessutom!), och vi ska få lyssna på en föreläsare.
Någon från Johannisberg (en ungdomsanstalt för killar) ska berätta
åt oss hur det är på Johannisberg, vad de gör och så vidare.
Jag tror och hoppas att det blir intressant och spännande! :)
Jag skulle själv kunna tänka mig att jobba på Johannisberg,
så jag ser verkligen framemot denna föreläsning.

 

Till något helt annat: Jag har hittat en snygg lägenhet i Umeå.
Synd bara att den var lite dyr, och att älsklingen inte hade något
jobb. Annars hade vi lätt kunnat hyra den lägenheten för den låg
nära universitetet, var stor och hade bra planlösning.  :)
Om man hade kunnat få mer studielån, då hade jag anmält mig direkt.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

vad gör du?

2010-04-19 @ 10:55:40
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: N I L M A

det låter ganska intressant faktiskt :D

2010-04-19 @ 11:05:17
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0