Schema

 

09.40 börjar skoldagen med Idrott, idag ska vi ha orientering. De som
känner mig vet att mitt lokalsinne inte är speciellt bra. Det är sämre
än sämst, haha. Jag hoppas att vi kommer orientera på något ställe
som jag känner igen, annars kan jag garantera förvirring. Orientering
inne i stan skulle vara mycket bättre, haha. :) Vi får se om jag överlever
orienteringen, det är inte 100 % säkert.  ;p  Efter lunch har vi Fritid för
funktionshindrade. Jag kan nästan gissa på att vi ska göra instuderings-
frågor. Det har vi nämligen gjort de tre senaste gångerna..

 

Efter skolan ska jag cykla hem och röja här hemma litegrann, innan
vi åker vidare mot Seskis. Där väntar valborgsmässoaftonsfirande,
woho! :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Jag pluggar upp gymnasiet just nu bara för att sedan kunna plugga vidare till förskollärare.

2010-04-30 @ 08:50:09
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0