Posten

Jag och älsklingen var ner på stan och köpte en present till William
tidigare idag. Skönt att ha det fixat, då blir det kalas imorgon.  :)
Vi var även förbi till Bjumis en stund, trevlig. Middagen är också
avklarad.



Nu hade vi tänkt åka till Posten och hämta ut mitt körkort, hihi.
Spännande! Det är lite småjobbigt att behöva ha med sig
ett stort A4-papper vart man än ska. Det ska bli så mycket bättre
med det rosa lilla kortet, hihi.  :) Sedan tror jag att det blir plugg
en stund, jag skulle behöva titta igenom Samhällskunskapen.
Eller ska jag ta det imorgon? Vi får se.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

ååh kul att hämta ut det!



sv: needu, det blir väl bara att slappa :D

2010-04-19 @ 18:47:10
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0