På G

Mamma har nyss kommit hit, så nu ska jag fixa i ordning det sista.
10.00 öppnar Mekonomen och då ska vi dit för att titta på dimljus.
Sedan åker vi vidare till Sangis marknad, och jag hoppas att jag
hittar jeans.  Skulle behöva ett par nya, haha.  ;p



Nu ska jag svara på kommentarer. Vi får höras senare under
dagen/eftermiddagen. Kommer mest troligt ha fullt upp i några timmar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

ja, nya jeans hade inte vart fel!

2010-04-24 @ 15:23:10
URL: http://www.nilma.se
Postat av: simone

sv: Tjo pudding! Gör inte mycket, ligger på balkogen i solen med en liten hårboll i skrevet, myspys, hehe ;D Grannen ligger topless på sin balkong (?!) inte hösommar än :O

2010-04-24 @ 16:05:55
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0