Måndag

Ny vecka, och en dag närmare studenten. Det är inte speciellt länge kvar.
Ännu kortare tid är det kvar tills praktiken börjar. Jag ser fram emot
praktiken även fast det bara blir tre veckor denna gång. Snart är det
dags för klassresan också, jag längtar.   :)



Men innan allt det roliga börjar, så ska vi avsluta det tråkiga.
Det är sista veckan vi har Religionskunskap A, wiiie! Det innebär att
jag kommer få sovmorgon nästa måndag, samt sluta tidigt nästa fredag.
Härligt! :) Sedan är det alla andra kurser också, men de har vi ännu
nästa vecka. Shit, snart är det slut.. Gymnasiet har gått så otroligt fort.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0