Lördag

Jag somnade tidigare än planerat igårkväll, jag somnade under tiden som
vi tittade på Disturbia. Inte för att det gjorde något, vi har filmen så
jag vet ju vad som händer.  :)



Idag var jag vaken redan före 08.00, det är inte varje lördag det händer.
Mamma kommer hit om drygt en timme, då ska vi förbi Mekonomen
och titta på dimljus till hennes bil. Sedan blåser vi iväg till Sangis
för att besöka Sangismarknad, roligt! Jag hoppas att jag hittar jeans
där, det brukar alltid finnas något som faller mig i smaken.  :)
När vi väl kommer hem igen blir det att laga en riktigt god middag -
plankstek. Yummie! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0