Lättnad

Samhällsprovet gick ganska bra tror jag, det borde räcka till ett G i alla fall.
Det var inget litet prov precis, det tog drygt 80 minuter att skriva. Men nu
är provet gjort, och jag kommer aldrig mer behöva läsa Samhällskunskap.
Kan säga att det är en lättnad att kursen är klar nu.  :)
På Hälsopedagogik-lektionen pratade vi om grupphälsa och sånt där.

Nu ska jag ta tag i kommentarerna och sedan får vi se vad som händer.
Det blir inte ännu middag eftersom älsklingen inte är hemma, så jag får
sysselsätta mig med något under tiden som jag väntar.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha blingbling e så nice (A)



skönt att provet gick bra;)

2010-04-29 @ 15:54:36
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0