Haparanda

Jag och älsklingen åkte från Kalix vid 09-tiden imorse, vi var typ ensamma
på e4:an. Hämtade upp mamma på Seskis, och sedan åkte vi vidare mot
Haparanda.

Väl hos tandläkaren gick allting bra, jag fick jättemycket beröm – alltid
roligt att höra! :) Mina tänder såg bra ut, alla visdomständer hade vuxit
färdigt och såg fina ut. Tandläkaren sa att om jag fortsätter ta hand om
tänderna så bra som jag nu gör (borstning, listerin och flourtablett varje
morgon och kväll) samt äter som jag nu gör, så kommer jag inte få några
problem.  Kul att höra hur bra man tar hand om tänderna och så där, hihi.
:) Sedan åkte vi till ÖoB, Apoteket, Djurmagazinet och så vidare. Sist men
inte minst, middag på Leilani. Yummie! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Tobias

GRATTIS :) gud vad roligt!

2010-04-08 @ 15:56:27
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0