Haparanda

Jag och mamma åkte till Haparanda vid 11-tiden, och då blev det ett besök
på ÖoB, Apoteket samt Coop. Sedan avslutade vi turen med Max-mat,
jag testade en Macho Nacho. Kan säga att det var riktigt gott, yummie! :)



Nu hade jag tänkt titta runt litegrann på nätet och sedan får vi se vad
som händer. Ett besök till mommo blir det eftersom vi inte var dit igår,
Buffé-tidningen väntar på mig, haha.  :) Ikväll blir det lugnt framför
tv:n, med Wildkids, Millenium och Körslaget.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0