Facit

vid 17.30-tiden kunde jag kolla facit till dagens högskoleprov.
Det gick inte att komma in på hemsidan, men som tur var kunde
man titta på text-tv. Jag kan säga att det gick sämre än vad jag
hade trott.. Men nu är högskoleprovet gjort i alla fall, och som
tur är tittar universitetet mer på betygen än högskoleprovet.  :)



Nyss var jag och älsklingen ut med bilen, jag fick köra, hihi.
Ska köra ännu imorgon litegrann så jag vänjer mig med bilen.
Den känns jättebred, det är svinläskigt. Usch.  ;p
Nu ska jag titta på Wildkids, haha. Min gamla musiklärares dotter
ska vara med i det programmet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

vad fick du för poäng då? :)

2010-04-10 @ 23:05:01
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Liz

Jag gör en liten undersökning i bloggen: Har du någon tv-serie som du följt från början till slutet?:)

2010-04-11 @ 02:17:32
URL: http://fashionvictim.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0