Bakning

Redan före 10-tiden började jag och baka en kladdig choklad- och
banankaka. Men mitt i allt var jag tvungen att börja städa för mammas
matberedare började läcka vatten, haha. Så det blev att köra med elvisp
istället, och det gick lika bra.  :) Hann duscha under tiden som kakan
var i ugnen, så har hunnit litegrann.

Nu ska jag bädda ihop sängen och sedan ska jag göra glasyren till kakan.
Svarar på kommentarer senare när jag har tid, haha.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Ja det kan man ha, men det brukar finnas mat o köpa där också.

2010-04-09 @ 16:36:34
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0