Torsdag

Vilken tur jag har! Igår drack jag te och varm vinbärssaft hela dagen
i hopp om att jag skulle bli fri det halsonda. Och vet ni vad? Det har släppt!
Nu har jag typ inte alls ont i halsen, bara lite småsträv..



Idag är det torsdag, vilket betyder att jag får helg idag! Wiiie! :)
Det ska bli härligt, fast min helg kommer börja med städning. Får se om
jag orkar dammsuga idag, annars tar jag det imorgon eftersom jag är
ledig. Denna dag blir lite kortare än förra torsdagen, idag har vi inte
sista lektionen. Tack för det! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0