Torsdag

Sista skoldagen denna vecka! Finns bara ett ord för det: Underbart! :)
Veckorna susar förbi och snart är det höstlov.. "Det går snabbt när man
har roligt
" stämmer då verkligen! Denna skolvecka har varit ganska seg
tycker jag, om man jämför med de andra veckorna. Men det kanske
beror på att hösten är på ingång?



Idag blir det en lång skoldag, från 08.30 till 15.30.. Eller ja, provet är
under sista lektionen så vi får nog sluta när vi gjort klart det.
08.30 ska vi prova studentmössor och beställa alla studentsaker! Det
känns spännande, studenten närmar sig med stora steg.. När jag kommer
hem blir det middag, och sedan kanske jag sätter igång och läser till
samhällsprovet som är nästa vecka? Vi får väl se!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0