Torsdag

Redan torsdag, sista skoldagen denna vecka! Vi är ju ledig varje fredag,
men imorgon skulle vi egentligen ha skolfotografering. Men snäll mentor
som vi har, så fixade hon så vi får fotografera oss en annan dag! :)
Så vi är ledig imorgon, precis som alltid. Härligt!

Såg ni Idol igårkväll? Tjejen från Kalix gick vidare, fast det var inte
så svårt att gissa eftersom det stått om henne i alla tidningar. Plus
att hon avslöjade sig i Kalixbladet.. Nå, vi får se hur det går för henne.
Det finns många, och då menar jag mååånga, som är duktigare än henne
men hon var helt ok.   :)



Snart blir det att pallra sig iväg till skolan, fast idag får jag skjuts.
Det är ett tag sedan, haha. Älsklingen sover fortfarande så blir att
väcka honom innan jag ska iväg. Men nu ska jag svara på kommentarer.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0