Tisdag

Igårkväll fungerade inte bloggen för mig, därför blev det inga uppdateringar.
Men det spelade inte så stor roll för jag hade fullt upp! Jag och älsklingen
var ner på Coop och handlade lite ingredienser till morgondagens mat,
och då köpte vi tre dvd-filmer för 99 kronor. Det blev Som man bäddar,
Mordkommissionen 1 och Mordkommissionen 2. Jag älskar kriminalserier
och Mordkommissionen har varit en stor favorit sedan flera år tillbaka..



Idag är det en ny dag, bara en lektion i skolan.. Resten av dagen ska
vi vara på IP för att leka och umgås med BF1, BF2 och flyktingarna.
Synd bara att jag har ont i halsen, men jag får hoppas att det inte
blir så mycket springlekar..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: f

hehe okej ;)

2009-09-01 @ 06:52:39
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0