Tisdag

Förlåt för dålig uppdatering igår... Det finns något virus på nätet och nu
har även min dator drabbats av det.. ;/ Älsklingens dator kunde vi ju
omformatera på lördag utan problem, men när vi skulle omformatera
min dator igår gick det inte! ;o Det blir ERROR efter ett tag, usch.. ;/
Hoppas älsklingens bror kan fixa omformateringen, annars måste vi
lämna in datorn till Dona och be dem göra det - då kostar det..
För två år sedan, drygt, då omformaterade de min dator och försökte
fixa internet - det gick på nästan 1 000 kronor. ;o



Förkylningen är inte heller bättre, snarare sämre.. Har börjat hosta
nu, och det brukar komma i slutet av förkylningen. Så den kanske är
på väg att ge sig? Har knappt någon röst, men jag ska till skolan!
Viktiga lektioner, så det är bara att hasa iväg..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0