Schema

Älsklingen ligger fortfarande och sover, det ser så skönt ut. Ute är det
minusgrader, kallt och jäkligt! Får se om det blir att cykla till skolan,
men har jag tur så kanske jag får skjuts.

08.00 börjar jag med Webbdesign, en vecka sedan jag hade det..
Kunde ju inte vara där i torsdags eftersom vi provade studentmössor.
Men det spelar inte så stor roll, jag ligger långt fram i planeringen så! :)
När lektionen är över ska jag hem och se Våra bästa år samt äta lunch.
Ska vara tillbaka på skolan vid 12-tiden när Projektarbetet börjar.
Antagligen blir det att fortsätta skriva fakta, lite småtråkigt men sånt
måste ju göras. Sista lektionen är Människor i behov av stöd, där ska
vi typ diskutera om filmen vi såg igår.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Carro

svar:godmorgon :) Svara gärna på min fråga i inlägget :)

2009-09-29 @ 08:02:02
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: F I L I P P A - fotobloggen♥

Ja, skit mumsigt ;)

2009-09-29 @ 08:20:48
URL: http://filippaelin.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Så bra! =D Jag kollade min mail nu, och jag skulle skicka en direktlänk till inlägget så skulle dom höra av sig igen :) Kram

2009-09-29 @ 08:36:22
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0