Onsdag

Idag var det småsegt att vakna.. Man märker att hösten har börjat komma,
det är mycket mörkare på morgonen. Det resulterar i att jag blir segare,
tröttare och så vidare.. Jobbigt! ;/ Men det är ändå mysigt med hösten
eftersom alla mysiga koftor kommer till användning.



Det blir förhoppningsvis en lugn skoldag idag, endast två lektioner.
Jag tror inte det blir så jättejobbigt, men vi får väl se! Tror på en
utvärdering från gårdagen, och det lär ju ta en hel lektion så..
Här hemma blir det sedan att städa om jag orkar, annars tar jag det
på fredag eftersom jag är ledig då.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0