Onsdag

Näst sista skoldagen denna vecka, härligt! Hela veckan har jag längtat
efter ledighet p.g.a min förkylning. Jag vet att den inte blir bättre av
att anstränga sig, vara i skolan och så.. Men jag vill inte missa alla
viktiga lektioner, så jag kämpar på.  Hoppas förkylningen försvinner
under helgen i alla fall! :)



Idag blir det en kort skoldag, det känns skönt. När jag kommer hem
blir det att se Våra bästa år, sedan duscha och efter det får vi se.
Måste handla lite ingredienser till helgens kalasande, kladdkaka
bland annat.  ;) Om fem dagar är jag 18 år, gissa om jag har längtat!
Ska även köpa en present åt älsklingens pappa som fyller år på fredag.
I september är det jättemånga släktingar och vänner som fyller år,
så det blir mycket kalas under denna månad.  :)


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0