Måndag

Ny skolvecka, nya tag! Måndagar är inte så jobbiga, vi har sovmorgon
och sedan slutar vi tidigt. Så här kan man inte säga "I hate mondays".

Idag vaknade jag tidigare än vanligt, 06.30. Annars på måndagar brukar
jag sova längre eftersom vi har sovmorgon, men idag fick jag lov att
pallra mig upp tidigt. Skolfotografering idag, sista året. Känns skönt på
ett sätt att det sedan är över, för jag gillar inte fotograferingen. Men
kommer sakna det på ett sätt nästa år, för då har man ingen skolkatalog
att titta i.. Det är ju det roligaste som finns! Älskar att studera alla människor
i skolkatalogerna, haha.



Efter skolan får vi se vad som händer.. Slutar ju redan 12.45, så har ju
nästan hela dagen framför mig. Måste plugga till ett prov, men inte hård-
körning precis.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0