Måndag

Förlåt för den superdåliga uppdateringen igår, men så brukar det bli
när man har kalas. Ni får ha överseende med det! Kalaset var lyckat
igår i alla fall, fick massa pengar till körkortet som nu ska in på banken.
Även ett halsband och armband fick jag - och det var grymt, för det
finns bara ett sånt i världen - och det har jag! :) Kvinnan som gör
halsbanden och armbanden gör aldrig två av samma, så man är alltid
ensam om att ha just det halsbandet och armbandet.



Men det är ju idag jag fyller år, inte igår. Så idag klockan 10:55 är
jag 18 år, grymt! Tess är inte alls avundsjuk, eller hur? ;) Idag blir
det kalas igen, älsklingens släktingar kommer under kvällen.
Före det ska jag hinna med en hel del, så kanske dags att börja?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0