Lördag

Lördagmorgon, och jag är redan vaken! Hur kommer det sig?
Jo, vi ska nämligen till Haparanda och "shoppa".. ;b
Blir att åka vid 09.30-tiden tror jag eftersom det är jag som ska köra,
så det tar nog lite längre tid. Men jag ska köra till Haparanda i alla fall,
men vette fasiken om jag vågar köra i rondeller ännu, haha. Så mamma
får nog ta över innan vi kommer in i själva Haparanda.



Hör och häpna - vi ska till Rajalla köpcentrum, haha. Inte allt för ofta
vi är dit! Har varit dit två gånger tidigare.. Ska försöka hitta någon fin
kofta eller liknande, vi får väl se om jag kommer hem med något.
Sedan blir det att handla grejer på ÖoB, Ica Maxi och Coop. Dagen
kommer avslutas med middag på Max eftersom vi har kuponger där, mums!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0