Hungrig

Äntligen hemma från den långa skoldagen, puh! Denna dag har varit
otroligt seg tycker jag, antagligen eftersom vi ledig under morgonen
i två timmar.. Men dagen gick ändå bra, var inte så värst jobbigt.
Trixat och klurat på ramar under Webbdesignen, sedan åkte jag hem
under håltimmen. Blev att se Våra bästa år, äta kladdkaka samt läsa
Cosmopolitan. Tillbaka på skolan kring 11.30, blev att ha projektarbete
och sedan gjorde vi studiebesök på Gymnasiesärskolan.

Nu sitter jag här hemma och hungrar ihjäl! Hoppas älsklingen kommer
hem snart så vi kan laga mat. Så fort han sms:ar att han är påväg hem
ska jag börja med maten - så hungrig är jag! Dagens mumsiga middag
blir spaghetti och chili-köttfärssås, yummie! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333
Trackback
RSS 2.0