Fredag

Ursäkta för världens sämsta uppdatering igår, men jag hade fullt upp
framtill 21.00, då jag somnade.. Jag läste litegrann till samhälls-provet,
och sedan blev jag grymt trött så tittade på Idol, och sen somnade jag.



Idag ska det inte bli så! Under dagen blir det att se Våra bästa år,
duscha, göra plättsmet, städa, plugga, äta mat, se tv. Ja ni ser ju -
dagen och kvällen är fullsmockad! Men självklart ska jag uppdatera
bloggen också, den ska inte bli lika dåligt uppdaterad som igår.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0