Fredag

Usch vilken hosta jag har fått, hemskt! Nå ja, det brukar betyda att
förkylningen är på väg att  ge sig, så vi får hoppas på det.
Tycker jag har varit förkyld nog länge.. ;/

Idag är det fredag, 11 september. Kommer ni ihåg vad som inträffade
denna dag för åtta år sedan? World Trade Center blev ju attackerat
av terrorister.. Jag kommer ihåg när vi fick se det på nyheterna i
skolan, hela dagen pratade vi om det, tittade på tv, lyssnade på
radio osv. Då var vi endast 10 år, shit va längesedan!



Men 11 september förknippas inte bara med en hemsk sak,
älsklingens pappa fyller nämligen år. Så idag blir det att åka
på kalas! Om två dagar ska jag själv ordna kalas, skojigt! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Bea - ALLT OCH INGENTING <3

Ush för terrorister! :/

2009-09-11 @ 12:09:18
URL: http://beewa.blogg.se/
Postat av: bbbetty

world trade center grejerna hände ju när vi kommit hem från skolan? :P eller menar du dagen efter?

2009-09-12 @ 12:17:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0