Ensam

Nu har jag lite ensam-tid såhär efter middagen, mysigt.
Älsklingen är hos Stoffe och kopplar slutsteget efter att Stoffe
lånat det över helgen. Jag orkade inte följa med till Risön utan
istället har jag läst igenom texten till provet, och nu sitter jag här.
Överför en massa bilder till datorn, så det kommer nog snart upp
bilder här. Har bilder från helgen och visa, så ska försöka lägga
in bilder ikväll.



Men nu ska jag fortsätta lyssna på Nirvana och svara på
kommentarer.  Sedan blir det kanske att spela Sims, vi får väl se.
Fast låter mer lockande att se Mordkommissionen och dricka cappucino.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: låter ju bra :D!

2009-09-21 @ 18:06:35
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes :D!

2009-09-21 @ 18:12:15
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0