TV-kväll

Imorgon ska jag skriva sista ekonomi-provet i Samhällskunskap A,
det känns riktigt härligt. Ekonomi har aldrig intresserat mig, tycker det
är extremt tråkigt att prata om riksbanken, inflation och allt vad ekonomi-
avsnittet innebär. Jag har läst igenom allting ikväll för sista gången,
mer pluggande inför morgondagens prov blir det inte. Jag har pluggat nästan
varje dag i en vecka till detta prov, så hoppas på ett godkänt i alla fall.



Kvällen har spenderats framför tv:n, fastnade framför Mordkommissionen.
Nu uppdaterar jag här, och ska även kika in på Facebook innan jag
återigen bänkar mig framför tv:n. 21.00 är det dags för Oskyldigt dömd,
glöm ej det. Hur bra är inte det? Jag älskar den serien, men som ni
säkert redan vet så älskar jag alla kriminal-serier.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0