Torsdag

Det blev världens sämsta uppdatering igår, förlåt. Jag hade fullt upp hela
dagen, från morgon till kväll. Vi kom iväg under eftermiddagen igår till
Seskis, så nu befinner vi oss här hos mamma. Det blev att ta det lugnt
under eftermiddagen, fikade hos mommo under kvällen. Sedan blev det
att åka en snabbis till Haparanda vid 20-tiden, haha. Men vi hann hem till
Oskyldigt dömd, och tur var då det.  :)

Nu sitter jag här och tror att det är fredag, jag är en dag före. Ska dricka
cappucino snart och kika runt på bloggar samt svara på alla kommentarer.
10.30 är det dags för Våra bästa år och efter det ska jag hoppa in i duschen.
Mer än så har jag inte planerat, så vi får se vad dagen bjuder på.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Mathilda

ja håller helt med! På universitetet är det bara hemma jobb och det inte är med gruppen liksom.. inga lektioner förutom verdstäder.. kraam

2009-10-15 @ 10:39:39
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0