Torsdag

Sista skoldagen denna vecka, wiiie! :) Fast jag måste säga att dagarna
denna vecka har gått fort, och då menar jag riktigt fort. Det känns som
att man inte hunnit med, tyckte det var måndag igår och idag är det
redan torsdag.

Vaknade vid 06-tiden, klev upp för att läsa tidningen samt äta frukost.
Fixade till mig innan jag satte mig här, så har inte gjort så mycket mer.
Det är mörkt ute, och det känns fortfarande som natt, haha. Men vi får
hoppas att det blir ljusare under dagen, och att vädret blir bra.
Idag kommer jag hem tidigare från skolan, sista lektionen skulle vi
inte ha idag. Så endast tre lektioner, det går nog bra.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: sandra - one page a day keeps the thoughts away.

Jo scones é gott.. dem va lite sådär halvt brända.. men dem fick en lite mer crunchy smak ist :)



hehe ha en bra dag !

2009-10-08 @ 06:49:47
URL: http://sandraaguiluz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0